poniedziałek, 24 lipca 2017

DT Przyda się - Kurs na piankowe kwiatuszki / Foamiran flower tutorial


Szał na foamiran ciągle trwa, a projektanci prześcigają się w tworzeniu nowych kwiatów. Jestem przeogromnie dumna z tego, że mamy tak pięknie zdolne społeczeństwo! Ciągle wychodzą spod Waszych paluszków coraz to piękniejsze okazy! Ja dziś również chciałam się z Wami podzielić moim nowym odkryciem. Piankę pokochałam już jakiś czas temu. Oczywiście z początku zapierałam się, że kwiaty będę robić bardzo sporadycznie. Ostatnio jednak wychodzi mi to zdecydowanie częściej ;) Ponieważ mam troszkę więcej czasu dla siebie postanowiłam odrobinę poeksperymentować i tak oto powstał kwiatek, który mam dla Was na dziś :) Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie w filmie. Zapraszam serdecznie do oglądania i wspólnego tworzenia <3


Zapraszam na kurs / Video tutorial

UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Foamiran Przyda się foamiran
Wykrojniki Craft Passion dies

1 komentarz: